Statistieken Waterscouting.com

Velen zullen het niet weten, maar Waterscouting.com draait mede dankzij Google. Zo hebben wij namelijk webmail van Google, gebruiken we Google Docs en draait de scoutiviteiten-kalender op de Google Agenda. Mede daardoor zit de site ook gekoppeld aan Google Analytics. Dit onderdeel van Google houdt allerlei gegevens bij van Waterscouting.com. Zo krijgen we onder andere antwoord op de volgende vragen:
- Hoeveel bezoekers trekt Waterscouting.com nu per dag?
- Welke pagina’s worden er het vaakst bekeken?
- Hoeveel tijd besteed men nu op de site?

Lees meer..

Door: f.alonso, 31 december 2010 11:08, 0 Reacties [ ]

Een geslaagde Doedag!

Zaterdagavond om 18.00 uur begon de reis voor Michel per auto richting Dordrecht. Om half 7 werd ik (f.alonso) opgepikt om samen verder te carpoolen. Even tanken in Alkmaar en om half 8 waren we bij de volgende tussenstop: IJmuiden. Daar kregen we gezelschap van Waterratje waarmee de auto vanuit Noord-Holland compleet was. De weg was de gehele tijd wat sneeuwerig, maar de reis verliep toch naar wens. Omstreeks 9 uur arriveerden we bij het clubhuis ‘Kasteel Dillenburg’ van scouting Willem de Zwijgergroep III.

Lees meer..

Door: f.alonso, 21 december 2010 22:30, 0 Reacties [ , , ]

Doedag zondag 19 december te Dordrecht

Eén keer in het jaar organiseren wij, Waterscouting.com, een Doedag. En iedereen die wil helpen kan zich nu inschrijven! Maar wat houdt een Doedag eigenlijk in?

Lees meer..

Door: f.alonso, 6 december 2010 19:34, 0 Reacties [ , ]

Technisch/grafisch enthousiasteling gezocht!

Afgelopen jaar is Waterscouting.com flink vernieuwd en komend jaar willen puntjes op de i gaan zetten, daarvoor zoeken wij naar enthousiastelingen die zich samen met ons in willen zetten voor Waterscouting.com.
Wij zoeken vooral naar mensen met kennis van onder andere Photoshop, HTML en CSS
 

Lees meer..

Door: michel, 29 november 2010 20:07, 0 Reacties [ , ]

Wil jij er deze winter ook warm bij lopen?

Bestel dan snel jouw fleece vest en/óf trui! 

Afbeelding

Lees meer..

Door: DEbootsman, 16 november 2010 22:53, 0 Reacties [ ]

Week van de Geschiedenis: land en water

De Week van de Geschiedenis is het grootste historische evenement van Nederland. Dit jaar vindt is de Week van 16 tot en met 24 oktober. Met het thema “Land en water” lijkt het ook voor (wannabe) waterscouts een interessante week te worden.

Lees meer..

Door: Leidse Stadjer, 13 oktober 2010 21:54, 0 Reacties [ ]

Ooggetuigeverslag JubJam100

Maandag 26 Juli 2010 was het dan zover. Het grote evenement om 100 jaar Scouting in Nederland te vieren en hetgeen waar duizenden scouts naar hebben uitgekeken: de JubJam100 in Roermond ging beginnen.

Lees meer..

Door: f.alonso, 12 augustus 2010 15:50, 0 Reacties [ ]

[2e bestelronde vanaf JubJam100] Je eigen JubJam100 Waterscouting.com T-shirt


Het was erg spannend, maar uiteindelijk heeft 'Oud wijf' gewonnen!

Lees meer..

Door: Mang, 16 mei 2010 20:25, 0 Reacties [ ]

[Geweest] De Waterscouting.com Zeilmeeting 2010

Hou jij er ook zo van om lekker een dagje onbezorgd te zeilen in een lelievlet en ondertussen andere waterscouts te leren kennen? Lekker genieten van zon, wind en (op-)spattend water?
Kom dan op zondag 20 juni naar de Waterscouting.com Zeilmeeting!!

Lees meer..

Door: michel, 8 mei 2010 18:44, 0 Reacties [ , ]

Het vaarseizoen is weer begonnen!

De boten gaan er bij de meeste groepen eind maart of begin april al te water en nu ook het voorjaar zich van zijn goede kant heeft laten zien kunnen we maar 1 ding constateren: Het vaarseizoen is weer begonnen! En hierop volgen steevast de eerste op water gerichte activiteiten: De Kaagcup en de Admiralencup. Doen jullie mee?

Lees meer..

Door: f.alonso, 27 april 2010 18:51, 0 Reacties [ , , ]

1 2